A különféle kulináris weboldalak és fórumok napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Sok háziasszony saját blogot vezet, ahol főzési titkokat és ételek receptjeit osztja meg. A gasztronómiai munkáik eredményét nagyon gyakran fényképekkel illusztrálják.
Többek között ez is okozta azt a jelenséget, hogy az ételfotózás Budapest háziasszonyai körében bevált gyakorlattá vált. De nemcsak a családi otthonokban van példa erre a tevékenységre. Egyre több vendéglátással foglalkozó intézmény is kipróbálja, hogy milyen lehetőségeket rejt magában az ételfotózás Budapesten.
Arra is van példa, hogy valakik recepteket, sőt úgynevezett lépésről-lépésre elkészített fényképes utasításokat tesznek közé, ami az ételkészítés egyes szakaszait örökíti meg. Ezért a profi fotósok gyakran kapnak megrendeléseket kulináris ételek fényképezésére reklámok, magazinok és éttermi menük számára.
Annak érdekében, hogy az ételfotózás Budapesten gyönyörű, étvágygerjesztő és valósághű eredményeket hozzon, vegye igénybe egy profi fotós szolgáltatásait.
Fedezze fel Bleicher Attila termékfotós munkáit!
Helyezze fel már a kezdetektől fogva a pontot az “i”-re a webáruházának termékeinek feltöltésekor! Ebben Bleicher Attila profi fotográfus kiváló minőségi képei nagy segítséget jelenthetnek. A termékfotózás, annak stílusa és minősége ugyanis közvetlenül befolyásolja az értékesítés szintjét és a népszerűségét. Ennek több oka van.
Először is, mindannyian szeretünk szép dolgokat és vonzó képeket nézegetni. A Bleicher Attila által készített felvételek egész történeteket mesélnek el és pozitív érzelmeket váltanak ki. Másodszor, a világgal kapcsolatos összes információ 90%-át látás útján kapjuk, emiatt a vizuális képek hatnak ránk a legerősebben.
Nem csoda, hogy a közösségi hálózatokon megjelenő képek ekkora népszerűségre tettek szert. Tehát hiba lenne azt állítani, hogy a tárgyi fotó csupán egy illusztráció az adott termékről. A jó kép növelheti az értékesítést is. Jól tudja ezt Bleicher Attila is, akinek a fényképei hozzájárulnak ahhoz, hogy a márkája vagy a termékei nagyobb népszerűségre tegyenek szert.