A Regus szolgáltatásai

Regus virtuális iroda
Regus virtuális iroda

A Regus hálózatának 7 budapesti épületében havi bérlésű, napi- és óradíjas, továbbá részidős irodák is bérelhetők, melyek ízléses berendezése és technológiai felszereltsége biztosítja a kezdő lökést a célorientált munkavégzéshez. A professzionális tárgyaló- és üléstermek pedig tökéletes helyszínei a céges megbeszéléseknek.

A Regus Budapest különböző pontjain kínál minőségi irodákat; elegáns környezet, emellett a tömegközlekedés szempontjából is kiváló elhelyezkedés jellemzi az Astorián, Óbudán, a Szabadság téren, a Kossuth Lajos tér közelében, a Rákóczi úton, Újbudán és a Váci úton található központokat.

A Regus lehetőséget teremt irodák rövid távú és részmunkaidős bérlésére is, a bérleti díj pedig nemcsak a technológiai felszerelést foglalja magában, hanem a professzionális adminisztratív segítséget és recepciós szolgálatot is. Mindemellett a tárgyaló- és üléstermek rugalmas bérlése könnyíti meg a kapcsolattartást, így minden vállalkozó vagy üzletember nagy presztízst sugalló munkakörnyezetben fogadhatja potenciális üzletfeleit. A professzionális légkör elősegíti a célorientált munkavégzést és pozitívan befolyásolja a hatékonyságot. A Regus Businessworld kártya alapú rendszerének különféle fokozatai pedig további előnyös szolgáltatásokat tesznek lehetővé, többek között megkönnyítik a külföldre való terjeszkedést is, így 3,000 helyszín, 950 város, 120 ország irodaházai közül választhatunk.

A hagyományos irodák mellett a Regus központjaiban a modern kor munkavégzésének több új trendje is megtalálható. A globális hálózat virtuális iroda szolgáltatása példának okáért ideális olyan vállalkozások számára, akik költségkímélő módon szeretnének betörni az üzleti életbe, és jutányos áron szeretnének önmaguknak üzleti jelenlétet, illetve stílust kialakítani. A virtuális iroda segítségével a Regus az Ön cégét presztízsértékkel bíró üzleti címmel és helyi telefonszámmal ruházza fel. Emellett pedig nemcsak az irodabérlés, hanem a személyzet és alkalmazottak fizetését is megtakaríthatja, hiszen a virtuális iroda-csomag részeként a Regus képzett csapata intézi az adminisztrációs teendőket.

A Regus további szolgáltatásai közé tartozik például a hot desking is, melynek lényege szintén a költséghatékony és egyben célorientált munkavégzés. Ha Ön nem tartózkodik irodában egész nap, de a munkaidő egy részét íróasztalnál tölti, érdemes kipróbálnia a hot deskinget, mely azt jelenti, hogy egy adott munkaállomást több ember is használ a munkanap különféle szakaszaiban, szemben a hagyományos irodamegoldásokkal, melyeknél minden embernek külön íróasztala van.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás